האם העסק שלך צריך בלוג?

אתרי האינטרנט שהכרנו בעבר עם עמודים של צור קשר, מי אנחנו, המוצרים שלנו ובכלל עמודים סטטיים, מתחילים להתמעט ולהעלם ובמקומם נכנסו בסערה העמודים הדינמיים עם תוכן שמתעדכן, עיצוב שמשתנה וחדשות טריות שמעודדות את הגולשים לעקוב אחרי האתר/החברה.

בלוג של עסק הוא חלק מהמגמה העולמית הזו, חברות ועסקים מבינים שכדי לקדם את העסק וליצור נוכחות מקוונת חייבים להיות עדכניים ומעניינים וכך לגרום לגולשים להתעדכן על הנעשה בחברה וזאת מעבר לחשיבות המכרעת שיש לתוכן עדכני אצל דוד גוגל, שהכניס את התוכן העדכני והרלוונטי כחלק החשוב ביותר של האלגוריתם שלו לקידום האתר במנוע החיפוש.

האם העסק שלך צריך בלוג?

"או שכן או שלא"
לא כל עסק זקוק לבלוג, בדיוק כמו שלא כל עסק צריך אתר אינטרנט. אבל, אם אתה רוצה שלחברה שלך תהיה נוכחות באינטרנט, אז הבלוג הוא מהאפשרויות הטובות ביותר.

למה?

אתר פשוט כבר לא מספיק כדי ליצור נוכחות מקוונת, על האתר להיות עם תוכן חדש ועקבי עם פרסום מאמרים ועידכונים בתדירות גבוהה. מנועי חיפוש אוהבים אתרים עם תוכן טרי – שתהיה תנועה של התוכן באתר האינטרנט, שלגולש יהיה עניין לחזור לעידכונים, שאפשר יהיה להגיב וליצור אינטרקציה בין הכותב לגולשים, לשאול שאלות, להביע דעה.
התקופה של העמודים הקפואים נגמרה. התחילה התקופה הדינמית המשתנה, המתעדכנת.

אתר פשוט כבר לא מספיק כדי ליצור נוכחות מקוונת, על האתר להיות עם תוכן חדש ועקבי עם פרסום מאמרים ועידכונים בתדירות גבוהה. מנועי חיפוש אוהבים אתרים עם תוכן טרי

למטרה זאת מגיעה מערכת וורדפרס, שהיא מערכת ניהול תוכן (CMS), איתה ניתן גם לייצר עמודים חדשים לכתוב תוכן טרי וגם לעדכן תוכן בעמודים קבועים ובנוסף המערכת מגיעה עם פלטפורמת בלוגים מדהימה שהופכת את הכתיבה של פוסטים לחוויה פשוטה ונעימה. הוספת תמונות בקליק, קישורים, וידאו, הכל נעשה בצורה קלילה, ללא צורך במעצב או איש תוכנה.

בלוג לאתר האינטרנט של החברה/ עסק מביא רק יתרונות במונחים של התעבורה באינטרנט. והגולשים שנכנסים לאתר שלך, אם הם הופכים לקוראים קבועים, בשל התוכן המגוון והמעניין, האמון שלהם בחברה גדל והם נוטים יותר להפוך ללקוחות. זה מצב win-win. בשביל השקעה יחסית מועטה הפרסום המקוון שלך גדל בענק.

אז איך אתה מחליט אם צריך בלוג או לא?

להלן כמה שאלות שאתה יכול לשאול את עצמך.

1. האם העסק שלך "מקומי" ואתה רוצה חשיפה רחבה יותר?
2. האם יש לך כבר אתר שמביא אליך לקוחות או הפניות?
3. האם אתה רוצה שהלקוחות שלך יקבלו ידע נוסף על המוצר או על החברה?
4. אתה רוצה לייצר נוכחות באינטרנט?
5. האם אתה רוצה לקדם בעסק שלך "מוצרים או שירותים מקוונים"?

ישנן שאלות נוספות שאתה יכול לשאול את עצמך, אבל זו נקודת התחלה.
אם ענית בחיוב על אלה, אז בלוג עשוי להועיל לעסק שלך.
ומערכת וורדפרס חינמית בעברית היא הפתרון הנוח ביותר ליצירת בלוג/ אתר דינמי לחברה.

נגישות